viernes, 8 de mayo de 2009

Hi! Hi! Hi!

Segurament alguna vegada obriu el Google i escriviu qualsevol tonteria per veure els temes destacats amb els resultats disponibles.

Jo sí. És força entretingut.
Com a prova científico-tècnica he introduït un codi binari que enlloc de 0's i 1's tenia H's i I's, de manera que quedava així: "hihi". Vaja...que he clicat les tecles sense pensar-m'ho gaire i esperava trobar alguna bajanada.

M'he sorprès "una mica molt" quan he vist "hihihi: 12.000.000" de resultats.
Pensava que a molta gent li havia donat per riure "por lo bajini". Per sort he tingut una grata sorpresa.



Una bona cançó del senyor Paul McCartney, que recorda al IMMENS i inigualable Sgt. Peppers Lonely Hearts Club Band dels Beatles.

Gaudiu-la i jugueu amb el Google. Ell vol jugar amb vosaltres. Tot i això, és un benefici recíproc.

Hi! Hi! Hi! , del 1972, va ésser prohibida per la BBC degut a la referència al sexe i les drogues (we're gonna get hi!hi!hi! entès com a high és clar).
La cançó és de Wings (Paul McCartney and the Wings), l'únic grup estable format per un Beatle després de la ruptura dels escarabats.

En Paul es defensà: «I was in a sensuous mood in Spain when I wrote it».
I jo em pregunto...on para aquest sensous mood in Spain? Serà que estic a Catalonia?

Aprofito per dir que el 9 de setembre es reeditarà tota la discografia de The Beatles en format remasteritzat.

- Really?
- Yeah!
- ...We're gonna get hi!hi!hi!

1 comentario: